Followers

Monday, October 11, 2010

Apa yang diimpi telah ditemui.....

Syukur kehadrat ilahi masih berkesempatan merasa ramadhan serta syawal bersama keluarga yang dicintai... tidak disangka tahun ini dapat menambah keluarga baru serta kerja kebajikan yang mendatangkan banyak manfaat untuk lebih berjaya insyallah...
Hati ini Allah sahaja yang tahu gembira, terharu..

Sebelum ini bekerja mengikut waktu pejabat yang meletihkan stress serta agak tidak berpeluang untuk kecapi apa yang aku mampu buat untuk menolong wanita-wanita diluar sana.. Aku memahami naluri seorang wanita yang agak janggal untuk menonjolkan diri untuk bertanyakan sesuatu mengenai *kecantikan itu.. pada awal tahun 2010 aku telah temui seorang Beauty Consultant yang aku tidak sangka-sangka telah merubah diriku menjadi wanita yang lebih positif, tabah serta cantik & sihat..

Dya memang mencari makeup untuk dijadikan koleksi sekirannya ada jemputan pada bila-bila masa sahaja..
Dipendekkan cerita,, Selepas dya mencuba Skin Care produk & Makeup dari Mary Kay yang xakan ditemui di pasaraya serta dimana-mana kerana produk kami dari US ke Kementerian Kesihatan terus ke Beauty Consultant..

Kandungan produk kami:

KULIT KERING

FORMULA 1- Di dalam F1 kandungannya terdiri dari bunga raya, faedah bunga raya ni adalah kerana adanya antioksidan dan antiperadangannya untuk melegakan rasa ketat dan kemerahan. Ini akan menjadikan kulit tidak mengering lagi.

Set ini mengandungi Cleanser F1, Mask F1, Freshner F1, Moist F1.

KULIT NORMAL

FORMULA 2- Di dalam F2 terdapat ekstrak putih pokok bic, dimana penting untuk mendapatkan kulit yang sihat.

Set ini terdiri dari Cleanser F2, Freshner F2, Mask F2, Moist F2.

KULIT BERMINYAK

FORMULA 3- Untuk kulit berminyak, witch hazel ditambah ke dalam semua produk F3 untuk mengawal penghasilan minyak yang berlebihan. Ini menjadikan kulit kita sentiasa sihat dan segar.

Set ini terdiri dari Cleanser F3, Freshner F3, Mask F3, Moist F3.




Kenapa tiada dipasaran??
Memang teruja dapat jawab semua persoalan,, seperti biasa jika kita memerlukan skin care produk contoh pencuci muka.. kita terus ke kuanter & bayar kadang kala promoter yang kita tanya pun tidak berapa tahu mengenai asal usul syarikat, kandungan produk, tugas mereka hanyalah menjual...
Di MaryKay kami telah diberi latihan dari asal usul syarikat, produk & banyak lagi..
Kami lebih pentingkan masalah setiap wanita & akan memberikan khidmat nasihat serta memberi peluang kepada kesemua wanita bertanyakan serta merasai produk skin care kami mengikut jenis kulit.


Dya sangat-sangat teruja & telah temui keluarga baru iaitu Mary Kay,, bila melihat kesemua beauty consultant Mary Kay sangat-sangat baik hati serta teruja bila berjumpa antara satu sama lain.. Gembira bila dapat berkumpul dengan kesemua wanita-wanita yang cantik serta berjaya!! Kami selalu berkumpul untuk menolong antara satu sama lain serta menolong wanita diluar sana yang masih dalam dilema serta mencari khidmat nasihat kami dalam penjagaan wajah yang betul secara percuma.. Kami juga mencari-cari wanita yang sangat menawan hati untuk menolong antara satu sama lain serta mencari kepuasan serta kelainan dalam kumpulan wanita.. Selain menolong wanita Mary Kay juga telah menolong kami untuk lebih sucsess insyallah..

Untuk mengetahui produk reserch
http://www.marykay.com.my/productresearchanddevelopment.aspx



Untuk mendengar khidmat nasihat, mengetahui jenis kulit anda lebih lanjut & mencuba produk yang lebih sesuai dengan masalah kulit anda sekarang secara PERCUMA..
Sila INBOX/ SMS Pn. Dya di 017-2490 231

No comments:

Post a Comment