Followers

Tuesday, August 9, 2011

Bila bangun pagi saya akan...





Bila bangun pagi saya akan guna mandian kesayangan saya siap simpan tempat khas dalam bekas je,, hahaaaa kedekut u :)) iaitu
Mary Kay® Shower Gel: Red Tea & Fig-klik untuk detail di laman web Mary Kay.







Lepas tue cuci muka guna Botanical Skin Care-klik untuk detail di laman web Mary Kay.


6 bulan untuk...
MEMBERSIHKAN WAJAH SAYA YANG KUSAM,
WHITEHEAD,
KULIT XSEKATA,
PIPI JATUH,
BUANG KOTORAN DALAM WAJAH,
SEKATAKAN TONA KULIT,
MENGANJALKAN,
MENYEGARKAN WAJAH
MUDAKAN KEMBALI KULIT WAJAH SAYA

dengan SET BOTANICAL tadi, but still pakai lagi sekarang suka hati sebab product nie tak ada masalah untuk pakai campur-campur sama product Mary Kay saja ok.

SEKARANG saya pakai Melacep Whitening System-klik untuk detail di laman web Mary Kay.




*kalau ada suka sepah-sepah salahkan hilman nandos kadang-kadang daddy guna pencuci muka Botaical mummykan??. Orang dah bagi TimeWise® 3-In-1 Cleanser (combination to oily) untuk daddy!






7 product saya suka,,














Mary Kay® MelaCEP™ Whitening System Mask




*Tapi saya tak guna dark spot serum sebab untuk jeragat je....










Sesiapa yang berminat nak cuba product ini boleh pm dya untuk lebih detail...
Pn. Dya: 013-6030 370

FB-Dya Romantika ;))











1 comment: