Followers

Thursday, August 4, 2011

TALK BERSAMA HELIZA HELMI..


SALAM RAMADHAN untuk semua teman-teman sekalian..
Siapa yang xkenal dengan Heliza Helmi.. Mesti kenalkan??
Kenapa Heliza Helmi?? tanya heliza helmi kepada dya..

Sebab yang saya bagitau dia tempoh hari tu sikit je..
Antara sebab-sebab lain..

-Heliza comel,
-Heliza kiut miut.
-Mata bulat
-Kelakar
-Sporting habis
-Cantik
Kalau cakap lebih-lebih mesti dia kata saya bodek lebih!
Ok pejam mata je(*_*)



Terus-terang kalau saya ada anak bujang saya pinang dia cepat-cepat!

Owh untuk laki no la saya hidup lagi tau..sajejeee!
Sejuk je perut mak mertua dapat menantu macam nie saya suka sangat dia sangat open person but still menjaga batas-batas dalam agama. Dia ada sempat menanyakan soalan mengenai penampilan apa warna yang sesuai untuk dia & kak zeq manager dia pun sama baik selalu sms dia malam-malam hahahaa sory kak zeq..


Saya jumpa dia sebab berbincang nak jemput dia buat talk sikit..
Agak-agak talk apa yang u all semua nak dia kongsikan??
Ok banyak cakap nak tanya berapa orang yang nak dengar TALK dari Heliza tinggalkan comment anda di sini ok...

*Heliza nak tukar mata batu,, eh silap. Dia nak buat treatment mata dengan kita....
Paham sangat letih shooting la tue~
hehehehee..

2 comments: