Followers

Friday, April 20, 2012

Pengalaman Dya Romantika sebelum & selepas I LOVE My Mary Kay...



Mary Kay tiada dimana-mana pasaraya kerana kami percaya setiap individu berhak untuk mendapatkan perkhidmatan yang istimewa dengan mencuba dahulu baru membeli & mendapat Money Back Warranty daripanda company @ boleh ditukar kepada produk lain..

Oleh itu Mary Kay Ash telah berpesan jangan sesekali membuka kedai kerana tiada lagi keistimewaan kepada pelanggan & mereka tidak akan mendapat layanan yang istimewa daripada Beauty Consultant .

"Apa yang anda mahu orang berikan yang terbaik untuk anda,, begitu juga mereka semua.."

 Mereka sangat suka dihargai &
services yang diberikan sangat istimewa hingga ke pintu rumah.
Kami juga mempunyai polisi agar tidak menyentuh mana-mana bahagian muka pelanggan.
Keistimewaan Mary Kay Produk anda layakuntuk mencuba dahulu sebelum membeli..
Tanya apa sahaja masalah mengenai kecantikan di dalam Facial Treatment 1 org & 2 orang ke atas Skin Care Class hanya call, sms, email & set appoitment anda dengan Beauty Consultant Mary Kay yang sah.



Gambar exclusive nie untuk tontonan sebelum &
 selepas menggunakan produk Mary Kay... 

 1-SEBELUM 2010
 (GAMBAR DI ATAS SEDANG MENGGUNAKAN KRIM KECANTIKAN) 
 2-SEBELUM 2010 
(TANPA MAKEUP) 
 3-SELEPAS TAHUN 2011 
(TANPA MAKEUP)
 4-SELEPAS AWAL TAHUN 2012
 (TANPA MAKEUP) 

 Untuk pengetahuan semua,, kulit saya nie tidaklah secantik mana pun...
 Jujur saya katakan sebelum menggunakan Mary Kay saya dah bertahun menggunakan produk kimia Safi Whitenning Set & Krim Kecantikan Temulawak iaitu semenjak 2001-pertengahan 2010. 

 Patutlah muka saya bila dicuci sangat tegang & konon-kononnya bersih serta segar padahal kimia(buih) di dalam produk pencuci muka itu membuatkan muka saya lebih kering, kusam. 
Apabila saya mengenakan bedak serbuk dimuka, akan kelihatan seperti kepingan/ kerak-kerak dimuka saya & ianya lebih jelas kelihatan, gatal & akan timbul ruam-ruam kecil yang banyak yang diperkatakan oleh customer saya sekarang,,
ini kerana masalah kulit yang sangat kering kerana penggunaan produk yang salah... 

 Penggunaan krim kecantikan tersebut membuatkan muka saya bertambah kering & kasar pada zahirnya nampak secerah alam walau dah dicuci, Krim kecantikan masih lekat dimuka serta kulit muka menjadi tidak sekata seperti panau & berusia!!!
 [Perkara yang amat memalukan saya dahulu,, oh tidak..!] 

 Kini kulit wajah saya telah sihat, sekata & lebih tegang berbanding dahulu kulit muka saya sakit teruk & dengan bantuan INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT MARY KAY,,
 saya telah cantik semulajadi walau tanpa makeup....

 "Tiada lagi masalah muka kering berusia seperti dahulu kulit tanpa cela membuatkan saya lebih yakin.."






Kerjaya..

Semenjak saya berkarier di dunia Mary Kay kehidupan lebih selesa, bahagia seperti cinta pandang pertama bersama berkarier di dunia Mary Kay dengan Beauty Consultant di Malaysia & global..
Saya amat terkejut apabila melihat sebuah company koperat bertaraf dunia yang memberikan pengiktirafan kepada semua Beauty Consultannya seramai 2 Million lebih dari 35 buah negara dengan hanya berkongsi sistem yang sama seperti sisterhood, go give & produk yang berkualiti!

Latar Belakang Beauty Consultant sebelum ini antaranya:

SPM,
Suri Rumah,
Ibu Tunggal,
Pelajar 20 tahun ke atas,
Arkitek,
Datin Seri, isteri CEO axiata.
Datin,
Agen Insurans-lelaki,
Isteri Artis,
Penolong pengarah,
Polis,
Jururawat,
Guru sekolah,
Mak-mak mertua lingkungan 55-67 tahun,
serta ramai lagi..



Siapa sangka pada usia yang muda 23 tahun kini saya adalah Future Sales Director di Mary Kay.
Bunyi seperti  mimpi disiang hari apakan daya bila kerja kami yang hanya 2 jam sehari sahaja akan medapat RM2000-RM5000.

Bonus setiap bulan diterima setiap awal bulan, hadiah, percutian percuma, barang kemas, kereta pink percuma idaman saya insyallah akan menjadi nyata pada 2013..

Sesiapa yang mengeluh dengan tekanan kerja, masa yang singkat dengan keluarga di sinilah peluang karier anda untuk memulakan bussines anda tanpa perlukan pinjaman kewangan & hanya bermula dengan Starter Kit RM180  sahaja & saya juga bermula dari RM180 sahaja!







Kami adalah Independent Beauty Consultant Mary Kay yang bertauliah & telah diiktiraf..
Berminat untuk mencuba produk @ karier/ bussines Mary Kay dengan lebih lanjut??

Call Dya Romantika 013 6030 370
Future Sales Director Mary Kay

Cuba lihat sini..
www.marykay.com.my







No comments:

Post a Comment