Followers

Saturday, May 5, 2012

TERIMA KASIH kerana PERCAYAKAN saya! SMILE SKIN ;)






Salam pada semua pembaca sekalian,,


Saya nak kongsikan beberapa tindak balas pengguna Mary Kay yang percayakan nasihat saya sebagai Beauty Consultant Mary Kay yang berpengalaman hampir 3 tahun membantu wanita juga teman-teman lain dengan menggunakan produk yang baik & penggunaan produk yang betul untuk kulit wajah..





Ini cerita kita...


Siti seorang pelajar lagi sebaya dengan usia saya 23 tahun & muda.
Dia teruja setiap kali melihat produk Mary Kay katanya.
Akhirnya rezeki kami dapat juga berjumpa bersua muka...

Sebelum ini pernah menggunakan produk sabun buku berbuih tahan mengantuk & beliau juga menjualkan pada kawan-kawan.
Siti ingat ya janji awak xakan sesekali menggunakan produk berbuih (kimia) lagi...
Kelas santai di rumah umie saya pada tengahari Jumaat yang mulia.. :)



*Perbualan selepas diberi consultation percuma dari saya.. 


Siti Araffah Mohd Hatta-4 Mei Jumaat 8.04pm
 thank u dya, bg ilmu tentang kulit n kecantikan.... teruja sangat td..... xpenah pulak dapat lynn mcm td.....good teacher la u ni...... hehehe..... my bf ckp, hilman comel sangat..... bile die cium hilman, hilman buat muke tercengang.... hehehe.... cute......


teruja nk try mary kay..... rasa terhutang budi sangat ngn awak td.... thank u so much dya......


Ok je ct ppe msg je dya kt sni @ trus direct call jgn bpaaling arah kepada yg lain ok ikut je nsht dya.
Insylh dya bntu awk mana tau lps nie boleh jd usahawan mcm dya jgk pd usia mudakan mggunakan prdct yg btul tau..


heheheh..... thank u dya..... kite dah masuk duit dah..... okey saya ikut nasihat awak..... thnak u.... saya xkn guna produk lain dah......


salam, dya, nk tanya sket...... kalau pas kite cuci muka n bersihkn dengan tisu kain yg awak bg tu, kalo lepas tu, siram muka ngn air boleh ker...?


actly lps pki cleanser kt 5 dot uka n bshkn la n strt cuci muka
bilas dgn facail cloth kena rendam n perah
xpyh bilas lg dgn air bls dgn facial cloth je 2-3 kl


oh, okey2.....
dah 2 kali pakai ikut mcm mana yg awak ckp semalam tu, muke saya okey sket before jumpe awak.... kalo x, rasa terbakar je muka


ok good.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Perbualan antara saya & pengguna Mary Kay tahun lepas jumpa beliau di dalam kelas penampilan diri... 
Penggunaan produk pengelupasan cahaya whitening & sewaktu dengannya...
Saya cuba untuk membantu sehabis baik insyallah..


Farah Fahsya 4 Mei Jumaat 7.44pm
salam dya, ape kaba? sbnrnye frh dh 3 bln stop mary kay, sbb mls. haishh. skrg plak wat bisnes restoran, mmg mls la. tp tibe2 hr ni cm nk pakai balik mary kay. tgk cermin muke dh terbakar, kendur kusam. mmg xleh jd ni. dh x cun. stok lame frh byk lg, cume facial wash je dh abes, so frh nk order facial wash je, mggu dpn dya leh pos x? nnt frh bank in duit.


Hi farah haa 2la nape xjagaa muka farah cantik tau ruginya xjaga sayang sgt2...


farah tau frh cantik.. hahaha. tah la ade perangai mls nk jaga kdg2. bleh pos x next wk?


boleh kena tau prdct ape farah pakai slps mk skrg?
**Selepas saya mengetahui produk apakah yang digunakan oleh farah barulah saya dapat nasihatkan beliau & memberikan produk yang betul mengikut budjetnya..



Call me for appoitment trial product @ Skin Care Class
dyaromantika@yahoo.com


No comments:

Post a Comment