Followers

Monday, July 30, 2012

Testimoni Produk Mary Kay yang terbaru dari Customer saya...




Assalamualaikum & selamat petang buat semua teman-teman..
Ada sesuatu berita yang agak menggembirakan hati saya sebenarnya..
Saya nak kongsikan 1 testimoni terbaru dari customer saya sendiri.

Syukur alhamdulillah selepas menetapkan tarikh untuk 1 temujanji sihat di Shah Alam,,
Masa itu saya hanya kenal beliau dilaman sosial seperti biasa iaitu Facebook.

Tidak saya sangka orangnya yang sangat lembut & hanya mendengar teliti apa yang saya cuba terangkan mengenai kulit wajah, produk dipasaran yang banyak mengandungi bahan kimia serta cara merawat kulit wajah yang betul menggunakan produk penjagaan wajah harian.

Ika yang saya bantu masa itu dalam dilema kerana beliau pernah memakai pelbagai produk kecantikan dipasaran seperti sebelum ni guna mcm2 produk kimia antaranya sf beuty,tia amelia.safi balqis pelembab je kata beliau..

Untuk pengetahuan anda produk di Malaysia ini sebenarnya berasal dari 1 kilang yang sama.
Mereka menukar nama untuk penjenamaan semula & mengandungi racun yang dikenali sebagai HIDROKINUN: RACUN PENCUCI KODAK.

Sifat yang mudah dikenal pasti untuk anda membuat rujukan:
PENCUCI MUKA BERBUIH
FRESHENER BERWARNA HIJAU @ KUNING,,
 *cuba letakkan di atas facial cotton tunggu & lihat.

Gambar di bawah adalah result beliau memakai produk Basic Mary Kay selama 2 bulan atas nasihat saya & beliau hanya mampu menggunakan:

Set botanical: 
Eye makeup remover RM60
Clenser f2 RM65,
Freshener f3RM65
Mask f3 RM80,
  Oil Free Hydrating Gel-Oily Skin RM125, 
 satin Lip Mask RM45.

Dengan hanya budjet RM440 untuk penggunaan 7 bulan,, sebulan jatuh RM63.
Facial sendiri di rumah lebih selamat kerana:
-Produk yang selamat & suci.
-Hanya kita sahaja yang tahu tekanan dimuka kita sendiri. 
-Tidak risau dengan perpindahan bakteria.

***Bergantung pada kekerapan penggunaan mengikut individu.
Biasanya cleanser, freshener boleh digunakan hanya 3-5 bulan sahaj.
***Penggunaan produk yang dicadangkan sebenarnya bergantung juga pada budjet anda tiada paksaan dalam jual beli..


GAMBAR 1:
Sebelum menggunakan Mary Kay Produk
GAMBAR 2:
Selepas menggunakan produk Mary Kay 
GAMBAR 3:
Selepas sebulan jerawat kimia keluar ianya berwarna merah keluar dari dalam kulit.
GAMBAR 4:
PEMBETULAN 28/6/2012 jerawat kimia semakin surut.

Dan hari nie 30/7/2012 beliau telah menghantar gambar melalui INBOX FB Dya Romantika <3

Saya sedang menunggu gambar terbaru dari ika dia mula memakai set penjagaan wajah harian dari APRIL..
TERIMA KASIH tidak terhingga kepada ika kerana percayakan produk yang selamat iaitu Mary Kay.


Ika pesan:

syg kalau stop,mula2 mmg la dia keluar jerawat,lps tuh dah ok..kulit pon licin je,xde mcm lopak2 tu..hehehehe 

Ika nie yang layak jadi beauty consultant sebab dia tahu serba sedikit mengeni produk Mary Kay sekarang,,
TAHNIAH Ika dya ucapkan..
Teruskan untuk berikan kulit wajah awak sihat seperti sedia kala sebelum ini..
dya akan cuba pantau awak selagi dya ada,, insyallah.. 



GANJARAN pada ika kerana yakin pada dirinya: 

PERFUME MARY KAY SET LIMITED EDITION,, 
Hadiah ikhlas dari dya untuk awak kerana awak yakin & sudi berkongsi pada semua teman-teman.
Dya doakan hidup awak akan lebih bahagia & apa yang awak impikan akan tercapai,, INSYALLAH!!! 




Ika memang customer yang baik seperti customer-customer saya yang lain & senang jaga dia tak cerewet.
Amik produk & terus bayar tak pakai hutang-hutang sebab itu mungkin kulit wajah dia cantik berseri semulajadi & tak cerewet....


Ingatlah berapa yang saya dapat tak akan menjadikan saya kaya raya,,
tapi kepuasan sebeginilah yang saya nak berikan kepada semua customer saya...


TAHNIAH IKA!!!!

 'APA KATA PAKAR DERMATOLOGI KAMI..'



No comments:

Post a Comment