Followers

Sunday, August 7, 2011

KELAS KECANTIKAN, SOLEKAN ASAS FOUNDATION & PENAMPILAN RINGKAS AHAD 7 OGOS 2011


ASSALAMUALAIKUM teman-teman dya semua..
Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana berpeluang untuk berkongsi lagi sedikit ilmu kecantikan kepada semua teman-teman yang disayangi..Apa yang dya harap agar semua teman-teman dapat mendoakan kebahagiaan, ketenangan juga moga dilimpahi rezeki insyallah..
Kelas kecantikan semalam berjalan dengan lancar walau kehadiran hanya 8 peserta, bagi saya adalah kualiti saya bersama peserta @ pelajar saya yang disayangi..
Dya harap u all semua sihat sejahtera disamping keluarga yang dicintai..
Saya bersyukur & berterima kasih kepada semua peserta yang pernah bekerjasama dengan kami sebelum ini.
Bagi peserta di UITM untuk langganan majalah & sijil kami akan berikan dalam masa terdekat kerana ada beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan..

Untuk pengetahuan anda yuran pembelajaran anda telah kami salurkan kepada Rumah Kebajikan di Malaysia, Walau sedikit tetapi insyallah pulangannya berlipat kali ganda mudah-mudahan.
Terima kasih lagi saya ucapkan..
Di sini saya ada selitkan beberapa keping gambar untuk anda lihat & mana tahu berminat untuk menghadiri KELAS kami selepas ini.



Bergerak dari rumah ke Signature Training Centre & Services Subang untuk
Siapa nak sewa tempat Tranning, bengkel, kelas @ apa sahaja boleh CONTANT DYA...


Bergambar bersama pelajar..

Cikgu letih tapi cool je happy..


Ok serius TERIMA KASIH kepada Fatin kerana sudi berkongsi pengalaman beliau bersama saya untuk KELAS PENJAGAAN WAJAH & menggembar-gemburkan kelas dya kepada teman-teman beliau. LUV U! *DAPAT PAHALE FREE...
Oh tidak ilupakan pada KAK ZANA yang sudi datang menjenguk saya untuk berkongsi cerita, pengalaman & tips kecantikan. Kak dya sayang akak sampai bila-bila janji!! :P



Balik kita kena drive xaci tau....


My Beauty Assistant..


Terima kasih xterhingga juga kepada suami yang telah membantu saya sepanjang kelas dilancarkan walau 'kad-dang kad-dang' curik tulang.
.* POTONG GAJI PADAN MUKE!


No comments:

Post a Comment