Followers

Sunday, May 20, 2012

Khasiat Botanical Effect Mary Kay..




Mary Kay Botanical Effects Skin Care, produk terbaru Mary Kay telah berada di Malaysia. Produk sedia ada! Packaging yang menarik, lebih mesra alam dan yang pasti akan membuatkan kulit anda terSENYUM :)



Kelebihan yang ketara :
  • Adunan botani yang dikhususkan untuk memberikan faedah holistik bagi menyerlahkan kulit sihat dan berseri.
  • Mengandungi kompleks botani kaya antioksidan yang baik untuk kulit anda.
  • Formula yang dikhususkan untuk semua jenis kulit supaya berasa seimbang dan dipulihkan.
  • Rejimen yang mudah dan harga yang berpatutan.
  • Bebas daripada pewarna sintetik atau wangian tambahan.
Formula Set ini nampaknya berbeza dari segi bahan botani yang digunakan berbanding Set Botanical terdahulu. Walau bagaimanapun, khasiat dan impaknya mestilah sama dan lebih lagi! Mari kita lihat bahan-bahan botani yang digunakan.

2 Bahan botani yang ekslusif yang bermanfaat untuk semua jenis kulit :
Silymarin dan Luo Han Gou iaitu bahan antioksidan berkuasa yang dapat membantu mempertahan kulit daripada kerosakan persekitaran, membantu menenangkan dan melegakan kulit.
Klik gambar di bawah untuk membesarkannya dan baca seterusnya bagi setiap jenis kulit; Kulit Kering, Normal dan Berminyak.



Setiap daripada kita memang mempunyai kulit yang berbeza-beza dan unik.
Sebab itulah produk Mary Kay amat memahami dan menghasilkan produk-produk yang telah menjalani beribu-ribu ujian bagi kesesuaian dan faedah pelanggan.

Terdapat 2 langkah asas iaitu 3-in-1 Cleanse dan Hydrate berharga hanya RM148 manakala untuk mendapatkan hasil yang lebih adalah lebih baik menambah Booster Set iaitu Cleanser, Mask, Freshener dan Moisturizer berharga RM296 untuk penggunaan 7 bulan lebih.
Kebaikan setiap jenis (3-in-1 Cleanse, Hydrater, Freshener dan Masker) mengikut setiap jenis kulit (Kulit Kering, Normal dan Berminyak) adalah seperti di gambar di bawah.


Untuk mengetahui "Adakah Kulit Anda Tersenyum?" Sila jawab soalan-soalan berikut :)
Call me dyaromantika@yahoo.com

No comments:

Post a Comment